Rezulatele trierii la Concursul literar Nora Iuga

Dragi prieteni,

Dupa lungi zile de triere, am ajuns la concluzia ca doar cele mai bune texte vor ajunge la juriu. Am ales 69 de autori care au participat atat la sectiunea de poezie cat si la sectiunea proza scurta, din ambele categorii de varsta. Din aceasta triere lipsesc cartile care vor pleca la juriu (acestea nu au avut sistem motto), acestea vor fi evidentiate pe blog in zilele urmatoare. Nora Iuga ne-a marturisit azi ca abia asteapta sa citeasca lucrarile si sa decida castigatorii. Asadar, mottourile care vor ajunge la juriu sunt:

  • Îţi găseşti limbajul tău şi el te umple de sânge.
  • Aşa începe totul, ca într-un vis…
  • Dacă eu sunt, și tu ești / Fă-te pământ !
  • Macondo
  • Să-ţi fiu ultimul cuvânt de pe buze şi ultimul zâmbet atunci când se stinge lumina.
  • “Lumină!…” Ultimul cuvânt al lui Goethe
  • Ştii tu, Delgadina, faima e o cucoană extrem de grasă care nu doarme cu noi, dar când ne sculăm ne pomenim că stă şi ne priveşte mereu din faţa patului.
  • nu spuneţi la nimeni/ de ce nu venim sub lumină
  • You fit into me/ like a hook into an eye/ a fish hook/ an open eye
  • Literatura e o poză a realităţii mai mult sau mai puţin modificată în photoshop.
  • O pleoapă se zbate în gura mea…
  • Eu sunt, în cele din urmă, căutarea mea de sine.
  • Am înţeles că un om poate avea totul neavând nimic şi nimic având totul.
  • Dacă timpul ar fi avut frunze, ce toamnă !
  • Călcătoreasa încinge reveria.
  • n-o să mai pot rămâne mult la aşa o mare depărtare de lume
  • Înapoi la poeţi !
  • Oamenii sunt reflexia pistruiată a timpului.
  • Poate nicaieri atotputernicia iubirii nu se manifesta mai intens decat in deviatiile acesteia.
  • Scrisul e ca şi zborul în vise. Când îţi aduci aminte. Când poţi. Când funcţionează. E aşa de uşor.
  • Incredibile sunt acele gânduri care întemeiază oameni.
  • Nimic nu e mai înrudit cu mine decât marea/ Apă sărată sunt şi eu/ Închisă între maluri diferite/ Dar desenate de acelaşi zeu.
  • Luceafărul poeziei româneşti/ nu-mi este contemporan./ Zidul din faţa ferestrei mele/ nu e o metaforă.
  • Cu cat omul gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult.
  • Trăieşte ca şi cum ai muri mâine. Învaţă ca şi cum ai trăi veşnic.
  • Mâncatul de cuvinte nu mi-a provocat nici o dată indigestie.
  • Mă îmbrac în oglinzi, sunt călăuză înşelătoare / Văd chipuri cum sunt, sau cum tuturor ni se pare.
  • Everyone has talent. What is rare is the courage to follow the talent to the dark place where it leads.
  • Limba flăcării iadului mi-a pătruns prin podea.
  • Ai oasele o coajă udă de copac…
  • If Loving You Is Wrong, I don’t wanna be right.
  • M-am speriat de marele şi negrul Nimic/ stând încuiat într-o cameră goală/ într-o debara/ numai eu cu Nimenea.
  • Devino ceea ce eşti.
  • Copilului din tine… dă-i ascultare !
  • Archaeus este singura realitate pe lume, toate celelalte sunt fleacuri-Archaeus este tot.
  • În somnul tău peştii înoată întotdeuna prea devreme/ Lângă mame.
  • E teatru… trebuie să suferi !
  • Oh the last time we saw you you looked so much older, your famous blue raincoat was torn at the shoulder.
  • nimeni nu avea ca Lolo / sâni cat mingile de polo
  • Dying/ Is an art, like everything else./ I do it exceptionally well.
  • Les hommes qui passent.
  • Vor să mă vindece cu bucăţi de plastelină în formă de oameni.
  • Scaiul, la lumânare, pare floare.
  • E-n aer miros de dragoste viu
  • Carpe diem !
  • Astăzi, coroana ţi s-a mişcat, prinţule, şi ţi-am furat o pietricică, cât te rugai la asteroidul acela.
  • there is nothing more commonplace than the desire to be remarkable.
  • Înscris în cerc, Omul Vitruvian este perfecta închisoare a libertăţii.
  • Totul pleacă, în om, de la întrebare.
  • Eu nu am deloc încredere în oamenii normali.
  • Iubește și fă ce vrei
  • Folosesc cuiva stelele de pe cer ? Stelele de pe cer trebuie ca să le ia oamenii săraci, să le pună în pomul de iarnă.
  • În toată realitatea mea murdară, un înger mă ţine de mână.
  •  Tot ceea ce inteleg , inteleg pentru ca iubesc.
  • Dacă poţi privi înapoi zâmbind,cu siguranţă paşii te vor purta înainte!”
  • viaţa e un  mister ce trebuie trăit
  • Viaţa e calea spre Esenţă ori Nimic.
  • purtat peste zumzetul pietrelor 
  • forma anestezică
  • Sub zodia Peştilor
  • Ce venira asupra noastra cumplite aceste vremi de acmu, de nu stam de scriere, ce de planset si suspin.
  • Acum am nevoie să dorm. Nu să simt.
  • Lucrurile nu se schimbă; noi ne schimbăm.
  • E mai bine să meriţi laude şi să nu le primeşti,decît să le primeşti fără să le meriţi’’
  • Exist, deci exist!
  • străin şi călător
  • Pe muchia tăioasă a sinelui-minelui
  • Simplu
  • Nobody knows nothing

Mult succes tuturor !

George Chiriac, Gabriela Girmacea – organizatori

Lasă un răspuns

